پیامک طنز

 


?? ?????? ?? ????? ?? ?? ?? يکي ???? ????? ????? ??? ???
?????? ???? ???? ????? ???ي ها? ? ??? ?? ????? ?????? ?? !!!

مهمترين اعضاي بدن دل و دماغند
که اگر دنيا را داشته باشي و اين دو را نه، هيچ نداري !

هر وقت من کليد موفقيت رو پيدا ميکنم
يه نفر قفل رو عوض ميکنه !

سوال امتحاني تو شهر حيف نون : احمدشاه قاجار را فقط نام ببريد !

چيستان :
آن چيست که هيچکس ندارد وهمه توقع دارند تو حتما آن را داشته باشي
جواب : اعصاب !

خوبي که از حد بگذره طرف فکر ميکنه خبريه
والا خبري نيست ما ذاتا خوبيم !


حيف نون ميره رستوران فرنگي ،از گارسون ميپرسه : غذا چي دارين؟
گارسون جواب ميده:کاستي دگيلين کوفيتوستا با ليمو
حيف نون ميگه : کاستي دگيلين کوفيتوستا با چي !!؟

اي دختراني که ملاک انتخابتان خودرو طرف است ،
بدانيد و آگاه باشيد که همانا پس از مدتي همچون روغن موتور آن خودرو تعويض مي شويد !

يک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود،
خبري را اعلام کرد که نخواست پخش شود !

هيچ چيز بدتر از شماره‌هايي نيست که تو گوشيت سيو مي‌مونند
فقط براي اينکه
اگه يه روزي دوباره تلفنت زنگ خورد، بدوني که نبايد جواب بدي !

حيف نون از دوستش ميپرسه : توک چشم کجاست؟
دوستش ميگه چشم که توک نداره
ميگه:پس چرا خواننده ميگه توکه چشمات خيلي قشنگه !؟!؟

اين روزا رياضيم خيلي ضعيف شده
نميدونم چرا
ولي ديگه نمي تونم آدم حسابت کنم !

به يارو ميگن امتحان رانندگي قبول شدي ؟
ميگه معلوم نيست ماشينو زدم تو ديوار ، سروان رفته تو کما
منتظرم برگرده ببينم چي ميشه !

سفارش يارو به فرزندش :
برو مسجد هم نمازت رو بخون هم کفشاتو عوض کن !

 بگذار قلم را به غزل بسپارم
 شايد گره اي باز شود از کارم
 پرسيد: مگر تو هم غزل مي گوئي؟
 گفتم: په نه په! فقط رباعي دارم !

توجه :
ظرفيت کوچه علي چپ پرشده است
لطفا دنبال کوچه ي ديگري باشيد !

هرلحظه زند نفوس بد، مادرزن / باشد همه نقش خود بلد، مادرزن
يک بشکه عسل هم نـَبـود کارگشا / درمشکل حل يک عدد مادرزن!

بايد دل من بسوزد و دل بشود / تا اين که مقابل تو قابل بشود
من شعر سروده ام فقط، شرمنده / در وصف تو بايد آيه نازل بشود!

يارو از باباش ميپرسه ، بهترين پسر دنيا رو داشتن چه حسيه؟
گفت نميدونم برو از مادر بزرگت بپرس!

اون يه دونه يوسفي هم که برگشت به کنعان اش
استثنا بود ! تو غمت روبخور !!

اگه تو رو دوست دارم خيلي زياد ،خاک بر سرم !
اگه تو اوني که دلم ميخواد ، حتماً خرم !

اين قدر که گيج مي زنم بعد از تو / خود را به خليج مي زنم بعد از تو
تو جام شراب مي زني بعد از من / من آب هويج مي زنم بعد از تو !

يه راه خوب براي فراموش کردن اونيکه دوستش داري
ولي به هر دليلي بايد فراموشش کني
سراغ داري !؟!؟

مشتري: اين کت چنده؟
فروشنده: 100 هزار تومان
مشتري: واي! اون يکي چنده؟
فروشنده: واي واي!!

يارو يه نفر رو تو خيابون ديد و پرسيد:
شما علي پسر ممدآقا پاسبان نيستي که توي کرج
سر کوچه چراغي مأمور بود؟
پسر گفت: چرا!؟ يارو گفت: ببخشيد! پس حتما عوضي گرفتم !

دخترها تو زندگي شون جز شوهر چيزي نمي خوان
ولي به شوهر که رسيدن همه چي مي خوان !!

بعضي‌‌ها علاوه برکودک درون يک عدد کرم درون هم دارن
که بعضي‌ وقتا بعضي‌کار ها رو ميکنه که نبايد بکنه ….!!

پدر به دختر :
دخترم اين موقع شب تو بالکن چيکار ميکني ؟؟
دختر : دارم ماهو ميبينم بابايي !
پدر : پس بي زحمت به ماهت بگو ماشينشو خاموش کنه ، صداش نميذاره بخوابيم!

زنه شوهرشو ميبره دکتر
دکتر به زنه ميگه: خانم، نبايد هيچ استرسي به شوهرتون وارد بشه
بايد خوب غذا بخوره، هرچي که ميخواد براش  فراهم بشه
و براي 1 سال هيچ بحث و دعوايي سر هيچ موضوعي
حتي سر طلا و سکه و ماشين و خونه هم نبايد با هم داشته باشن.
تو راه برگشت مرده ميپرسه: خانم دکتر چي گفت؟
زنه ميگه : هيچي، گفت تو هيچ شانسي براي زنده موندن نداري!

مکالمه دو پسر :
پسر اول: چقدر خپل شدي مرتيکه …
شبيه خرساي قطبي شدي الاغ….
کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال ميخوري
معلومه انقدر دايره ميشي ديگه …
پسر دوم : خفه شو عوضي. حرف تو زر مفت هم نيست
( محکم تر شدن دوستي بين دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )
مکالمه دو دختر :
دختر اول: خوشگلم يه مقدار تپل شدي ولي بهت مياد عزيزم …
دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل يه ذره زيادي کوچيک شده ولي بازم خوشگلي نانازم
( از فرداي روز مکالمه هيچ رابطه اي بين دو دختر مشاهده نشده )

هميشه با فرزندان تان مهربان باشيد؛ زيرا آن ها هستند
که خانه سالمندان شما را انتخاب خواهند کرد !

گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره، رو به رو
پا به فرار مي نهم ، کوچه به کوچه ، کو به کو !

جات تو دلمه!
فقط جاتو خيس نکني!

به غضنفر ميگن : سگتون بچه ي ما را گاز گرفته ، ميگه:
اولا سگ ما گاز نمي گيره ، ثانيا سگ ما هميشه بسته است ، ثالثا ما سگ نداريم !

هاپ  هاپ
هووو  هووو
واق  واق
اووو  اووو !
خوب اگه همين طور تمرين کني سگ خوبي مي شي !

خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم ، اما شهرداري مجوز نداد !

تو را به اندازه وزن يک دايناسور دوست مي دارم!
اما عجله نکن! چون به اندازه 64 ميليون سالي که منقرض شده اسکولت کردم!

مخابرات طرح دقايق رايگان رو براي تمامي خطوط ارائه کرده. اگر حروف رمز
(lokso-mtci-ir-free)
رو به صورت برعکس به شماره 3000090 اس ام اس کني
معلوم مي شه خيلي اوسکولي!

پرستو و پونه و پرديس پريدن پشت پاترول و رفتن پيک نيک
توي راه پسته و پرتقال و پشمک و پنير خريدند
يه دفعه پاترول با يه پيکان تصادف کرد و پنجره شکست و چرخ پنچر شد.
پاترول پنج تا پشتک زد پرت شد تو پرتگاه
تو هم بپر يه پتک پيدا کن بزن تو سرت
تا ديگه اين پرت و پلاها رو تا آخر نخوني!

دعاهاي بنزيني:
1- بنزين به قبرت بباره!
2- التماس بنزين
3- دست به هر چي مي زني بنزين شه!
4- خدا بنزينت بده. سه ليتر در دنيا، صد ليتر در آخرت!

زيبايي صورتت را به آرايشگر و وسايل آرايشي ات تبريک مي گويم!

8 چيز از 8 چيز هيچ وقت سير نمي شه:
1 چشم از نگاه
2 زمين از باران
3 گدا از پول
4 عالم از علم
5 دريا از آب
6 آتش از هيزم
? حريص از مال
8 تو از من!

شما برنده يک دستگاه ماکسيما، يک باب منزل مسکوني
و ماهانه 500هزار تومان را سراغ نداري؟ گفتم شايد امر خيري صورت گرفت !

ورژن جديد :
هميشه پشت سر هر مرد موفق، زني است که . . .
انگشت به دهان مانده !

وقتي ازت دورم فکر نکني فراموشت مي کنما، نه!
فقط بهت فرصت مي دم دلت برام تنگ بشه !

نرو پايين سر کاريه
.
نرو
.
نرو
.
سلام، آفرين که به حرف شيطون گوش نکردي، من اين پايين منتظرت بودم
مي‌خواستم بگم: مسواک بزن هميشه تا دندونات تميز شه!

خدايا به آنان که حال ما را نميپرسند يک هفته اسهال مکرر عنايت فرما !

غضنفر چيست !؟
موجودي که به شدت در مقابل فهميدن مقاومت ميکند !

بلاي خانگي !
سخن از زن مگو که سيرم از زن / خدا داند که من دلگيرم از زن
خوشا مردي که اصلا زن ندارد / بلاي خانگي چون من ندارد
که گفته زن شريک عمر مرده !؟ / مگر زن ميکند تخم دو زرده !؟

غضنفر در کندوي عسل رو برمي داره
ميبينه يه زنبوره ميگه  اهم !

ميگن فوتباليستها يه رفيق تو دنيا دارند.اونم توپه
منم مي‌خوام فوتباليست بشم چون تو خيلي توپي !

طبق آخرين گزارش ها
محققين ايراني به روش نويني براي پيدا کردن يافته هاي خود دست يافتند!

امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترين دوست دنياست
تو هم مثل من اين اس ام اس رو به مزخرف‌ترين دوستت بفرست !

اگه زندگي سختي داريد …
اگه بيکار هستيد …
اگه نياز به سرمايه داريد …
نگران نباشيد…
ما براتون دعا مي کنيم!
1000تومان ميشه !

ببخشيد يه سوال شرعي دارم. ديشب خواب شما رو ديدم.
مي خام ببينم نماز آيات بهم واجب ميشه يا نه !!

اگه يه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بيسليقه همون بهتر بميره !

توصيه حيف نون به فرزندش:
اگر به يکديگر احترام بگذاري ، يکديگر نيز به تو احترام خواهند گذاشت !

سنگ بزرگ را برداشت ، دانستم که سنگ بزرگ علامت نزدن است
اما وقتي سرم را شکست ، فهميدم حيف نون تابع هيچ قاعده و قانوني نيست !

حيف نون رو مي فرستند دنبال نخود سياه، پيداش مي کنه  نامرد !

باباي من بهم گفته چطور ثروتمند شده
يه روز يه سيب تو خيابون پيدا ميکنه برش ميداره 200 تومن ميفروشتش!
خوب بعدش؟
بعد با اون يه 200 تومن دوتاسيب ميخره؛هرکدوم رو 400 تومن ميفروشه!!
خوب بعدش؟
بعدش عموش ميميره بهش ارث ميرسه !

بدون زشتي، زيبايي معني نداره
بدون نفهمي، فرزانگي معني نداره
ميبيني؟ دنيا به تو احتياج داره !

ابي ميگه:
روياي من اينه، دنياي بي کينه
دنياي بي کينه، روياي من اينه
تابلوئه داره اين 2 تا رو بهم معرفي ميکنه !

خداهم که باشي ، بازهم يک عده ازتو ناراضي هستند
اما از بچه هاي مردم همه راضي اند !

تجربه نشون داده
وقتي با دوستت دعوات ميشه
تازه ميفهمي چقدر از اسرار زندگيت با خبر بوده !

دختر چيست؟
تلاش بي حاصل پدر و مادر براي پسردار شدن !

دو خصوصيت فقط و فقط تو رانندگي بانوان ديده ميشه
1 - راه نميرن !
2 - راه نميدن !

از اداره کشاورزي مزاحمت ميشم لطفا به محبتي که تو دلم کاشتي رسيدگي کنيد !
با تشکر !

امروز روز جهاني فضوليه
1 سوال که ته دلت مونده ازم بپرس قول ميدم جواب بدم !

سلام خوبي !؟
يه زحمت بکش برام ، هروقت از جلوي آينه رد شدي ، دوست منم ببوس !

دوتا رو داشتن اعدام مي کردن، به اولي ميگن آخرين آرزوتو بگو
ميگه مي خوام خانوادمو ببينم
به دومي ميگن تو بگو، ميگه نزارين خانوادشو ببينه !

گلچين روزگار عجب خوش سليقه است !
ميچيند آن گلي که به عالم نمونه است!
هيئت محبان بن‌لادن !!!

يک عدد نان سنگک، از دوره‌ي دويست توماني، در فريزر مانده،
کاملاسالم، بدون کپک، به بالاترين پيشنهاد فروخته مي‌شود.
قيمت پايه 300 تومان !

اگر يه روز از خواب بيدار بشي و ببيني تموم زندگيت يه فيلم بوده
اسم فيلمت رو چي ميذاري !؟

شب عروسي غضنفر بهش ميگن بابات مرد
ميگه : حالا اين مسخره بازياي بابامو ببينا !

معلم: 10 تا سيب داريم من 9 تاشو ميخورم، چند تا سيب ميمونه؟
بچه: همون يکي رو هم وردار بخور بدبخت سيب نخورده !

به زماني رسيديم که ديگر بني آدم ابزار يکديگرند . . . !

امسال سال عجيبيه :
2 رقم آخر سال تولدت رو ، با سن خودت جمع کن ، ميشه 90 !
اين جريان عجيب هر 823 سال يک بار اتفاق ميافته !

به غضنفر ميگن خدا رو ميشناسي ؟
ميگه وقتي رفت و آمد نباشه از کجا بشناسم !؟

آيا مي‎‏دانيد که دلفين‏ها آن قدر باهوشند که در طي چند هفته
مي‏توانند انسان‏ها را طوري تربيت کنند تا روي لبه استخر بايستند
و براي آن‏ها ماهي پرت کنند!؟

شاباش چيست ؟
حرکتي است محترمانه براي وحشي کردن شخص در حال رقص !!!

يه خانمي لکنت زبون داشته
مي ره مغازه پلاستيک فروشي مي گه آقا ببخشيد
دددددددددددبه داريد؟
فروشنده ميگه داشتيم، ولي همشو سوراخ کردي!

يه سوال دارم
اين عربها چ ندارن، چه طوري عطسه مي‌کنن!؟

قبض آب غضنفر زياد مياد
به بچه هاش ميگه ، فردا که رفتم پرينت آب رو گرفتم
معلوم ميشه کي هي ميره دستشويي !!
 
يه شعر جديدي هست که ميگه :
چو عضوي ز زنها شود آشکار
دگر مرد ها را نماند قرار !

اس ام اس بازي بين دو عاشق، دختره اين پيامک رو ميفرسته:
عشق من اگر الان خوابي، روياهاتو برام بفرست
اگر داري ميخندي، لبخندت رو برام بفرست
و اگر در حال گريه اي، برايم اشکهايت را ارسال کن
دوستت دارم
پسره جواب ميده:
من الان توالتم. چي برات بفرستم

دوست عزيز !!! اگر خيلي آشغالي , حداقل قابل بازيافت باش !!!
مرسي ! 

تخم مرغ دانه اي 300 تومان!!!
نيمرو را به خاطر بسپار !
دانشجو مردنيست !

در راستاي پاييز و زمستون و قبض گاز ! :
حالا خوبه که اسمش گازه اينقدر پول قبضش مياد
فکر کن اگه اسمش بوس بود…..چقدر ميومد !

پشت کاميونا مينويسن عاقبت فرار از مدرسه
پشت مسافر کشا
عاقبت ادامه تحصيل!

دعاي غضنفر :
خدايا به من آرامشي اعطا فرما که نزنم دهن خيليا رو سرويس کنم !

از مهمترين مزيتهاي زندگي در کانون گرم خانواده نسبت به زندگي مجردي
تقسيم پشه ها بين اعضاي خانوادست !

لذت بردن يعني اينکه بري مهموني، دخترشون برات شربت بياره
آروم بگي :خودتون درست کردين؟؟ اونم با عشوه بگه : بله نوش جان
تو بگي : پس نمي خورم ، مرسي !

راسته که ميگن
اگه به يه کچل بخندي بي برو برگرد کچل ميشي
ولي به يه ميليونر قهقه هم بزني هيچ اتفاقي نمي افته !

معلمه سر کلاس ميگه هرکي خنگه از سر جاش پاشه
يکي از شاگرد ها از جاش پا ميشه ميگه
آقا به خدا ما خنگ نيستيم پا شديم شما تنها نموني !

ملت ما ملتي است که اگر تو خيابان زل زل نگات کنه نميفهمي خوشگلي يا زيپت بازه !

اگر آن ترک شيرازي بدست آرد دل ما را
خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورد دنيا را
نه جان و روح مي بخشم نه املاک بخارا را
مگر بنگاه املاکم؟چه معني دارد اين کارا؟
و خال هندويش ديگر ندارد ارزشي اصلاً
که با جراحي صورت عمل کردند خال ها را
نه حافظ داد املاکي، نه صائب دست و پا ها را
فقط مي خواستند اين ها، بگيرند وقت ما ها را…..؟؟؟

مردي زني را بوسيد ، از او پرسيدند چه نسبتي با او داري ؟
گفت : مادر شوهر اين زن با مادرزن من ، دختر و مادرند !
نسبت چيست !؟
هرکسي جواب رو فهميد به سازنده اعلام کنه !

غضنقر لب دريا راه ميرفته و فکر ميکرده ، بهش ميگن به چي فکر ميکني ؟
ميگه : داشتم فکر ميکردم اگه دريا ابگوشت بود چندتا نون بربري ميخواست !

تعارف اصفهاني ها در مراسم مهماني !
لطفا اين ميوه ها را هم ملاحظه بفرماييد !!!

ترس پسرها از ازدواج ، دل بستن به يک دختر نيست
بلکه دل کندن از بقيه دختر هاست !!!

المپيک لري (ورژن جديد)!
1 شنا با مانع!
2کشتي با اسب!
3پرش روي نيزه !
4شيرجه روي چمن!
5اسب سواري با الاغ!
6حاکي روي ميخ !
?گاو بازي با شتر!
8پرش توچاه !
9قايق سواري با آبکش !!!

امسال زمستون خيلي قشنگه ، چون با شروع ميشه …
با تو نيستم ! با کفشامم !!!

متلک جديد :خوشه تو بخورم !

متلک روز:
خوشگله خوشه چندي ؟
فــــحش روز:
مرتيکه ي بي خوشه

ميدوني تو رو چقدر دوس دارم؟اونقدر که حاضرم واست برم تو خوشه سه!

زين پس بجاي واژه غريب و بيگانه (هاي کلاس) بگوييد خوشه سه اي !

اي که در خوشه يک سر ميبري/اگاه باش که دنياي مني
بگردم من به دور خوشه تو/که در ايران تک است اون خوشه تو !
بني آدم از يک ريشه اند /که در خوشه بندي زيک خوشه اند
چوفرمي برآرند ز آمار/ ديگر فرمها نيايد به کار

دعاي خير جديد ! : الهي خوشه يکي بشي !

مادر عروس: داماد چه کاره هستند
ماد داماد: والله کار که ندارند ولي الحمدالله تو خوشه يک هستند !

خوشه مثل مهريه است کي داده کي گرفته

ثوابت باشد اي در خوشه ي يک/اگر رحمي کني بر خوشه ي سه

جمله جديد براي سر سفره عقد : عروس رفته خوشه بچينه!!!

با عشق به من به من خيانت کردي
دل دادم و تو رد امانت کردي
رفتي و چه آسوده ز من دل کندي
هر دو قلمت خورد اگر برگردي !

هر مردي بايد يکروزي ازدواج کنه ، چون شادي تنها چيز زندگي نيست !

 تن آدمي شريف است به جان آدميت نه ، همين لباس زيباست نشان آدميت
 ويرگول را درياب!

آخرين بيت سعدي :
به جز قشر غضنفر ها که از دم خرند
بني آدم اعضاي يکديگرند !

سوال :
 اگه يه مساوي جلوي اسمم بود اون طرف مساوي چي مينوشتي !؟

گوگل: من صاحب همه چيم
ويکي پديا: من همه چيو مي‌دونم
فيسبوک: من همرو ميشناسم
اينترنت: من نباشم شما ها هيچين
برق: زر اضافي نزنيد !

ورژن جديد ابراز علاقه
چند تا دوسم داري !؟
اختلاس تا !

در عروسي حيف نون بعلت شديد بودن برف شادي
5 نفر در سقوط بهمن جان باختند !

دختراي عزيزي که ميگن پسرا همه مثله همن
کسي مجبورتون نکرده بود همه رو امتحان کنيد !
(فقط جنبه طنز دارد !)

بدبختي يعني
يه عمر تلاش کني شاه بشي
اما بعد بفهمي
بي بي دلت ، دلداده ي سربازه !

از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم
معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !

بيرون کشيدن مو از ماست
چنانچه فرد يقين به تعلق مو به نامحرم نداشته باشد ، جايز است !

آدم بايد عين مرسوله پستي سفارشي باشه
يکي باشه هميشه تحويلش بگيره، بگيرتش تو بغل
امضا هم بده که تحويل گرفته شده، پس گرفته نميشود !

اصغر دماغ بزرگي داشت و خيلي مهربان بود و باهوش و سختکوش و خوش برخورد و
با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متين و فروتن و خوش صحبت و باشخصيت و تميز و مرتب
بچه هاي محل صداش مي کردند اصغر دماغ !

سال ها گذشت و کسي نديد که انساني با قاشق چاي خوري، چاي بخورد !

به علت شروع درو گندم به يک عدد مترسک نيازمنديم، لطفا باما تماس بگيريد!

عضنفر بعد از عمليات داشته شهدا رو جمع و توي پلاستيک مي کرده
بين شهدا يه زخمي بوده که به زحمت ميگه : من زخمي هستم، شهيد نشدم
غضنفر ميگه: بيا برو توي پلاستيک شهيد شدي بدبخت داغي نميفهمي !

با توجه به قيمت تخم مرغ ، گوجه و نان
اگر دوستي به شما گفت بريم خونه يه املت بزنيم
بدونيد شما جايگاه خيلي بالايي پيشش دارين !

فقط يک زن ايراني مي تونه روزي چند ساعت برنامه آشپزي نگاه کنه
و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزي براي شوهرش درست کنه!

آيا ميدانيد
فقط يه آرايشگر زن ايراني مي تونه
درآمدي معادل يک فوق تخصص جراحي رو داشته باشه !

يه روز به فرشته آفرينش ميگن غضنفر رو چطور آفريدي؟
ميگه يکم خاک رو با کود قاطي کرديم
ميگن حيف نون رو چطور آفريدي؟
ميگه اصلا خاک قاطيش نکرديم !

قابل توجه شما دانشجوي عزيز
واحد دانشگاهي دو حالت داره:
1- واحد هاي سختو که نميشه خوند
2- واحد هاي آسون هم که ارزش خوندن نداره !

پسرها به خاطر دوستاشون حتي از عشقشون ميگذرن
ولي دخترا براي اينکه پسري رو بدست بيارن آرزو ميکنن که
سر به تن دختراي ديگه نباشه !

ميدونستيد بر طبق قانون اگه 1 مرد با 1 زن مجرد تصادف کنه
و منجر به نقص عضو او بشه بايد با او ازدواج کنه ؟
فقط هول نشيد …خيابون پر ماشينه
اين ماشين نشد … ماشين بعدي
به اميد موفقيت !

شارژ فرستادن حيف نون به نامزدش :
|||||||||||||||||||
عزيزم خودت با ناخن پاکش کن !

دعاي حيف نون :
خدايا به خاطر تمام چيز هايي که دادي
ندادي
دادي پس گرفتي
ندادي بعدا ميخواي بدي
دادي بعدا ميخواي پس بگيري
ندادي ميگي دادي
اصلا نميخواي بدي
نداده بودي فکر کردي دادي
نميدي هي ميگي ميدم ، شکرت !

حيف نون ناراحت بوده
از ميپرس چرا ؟
ميگه نمي دونم چرا زنا اين قدر به شوهراشون مشکوکن
4 تا زن دارم همشون اينجورين !

حيف نون  رو سگ هار گاز ميگيره ، سگه جنون گاوي ميگيره !

دلم واسه سيزده بدر ميسوزه ! ميدوني چرا !؟
آخه بهش ميگن نحس ! بيچاره ها خبر ندارن تو دست سيزده بدر رو از پشت بستي !

با سلام و عرض تبريک سال نو
بايد خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !
لطفا سبزه ها را به نييت يکي ديگه گره بزن !!!

الهي قربونت برم که انقدر نازي ! مثل سبزه ي عيد ميموني
انشالله اين سيزده به در بجاي سبزه انقدر گره بزننت که ديگه باز نشي
به هر صورت سکه دو رو داره !

سلام عزيزم علي/مريم جون سيزده کجا ميرين؟
اگه ميشه بيا با هم بريم.
اخه پارسال با تو خيلي خوش گذشت
تو که ميبيني اس ام اس مال تو نيست مرض داري تا اخر ميخونيش !؟

با آرزوي يافتن همسري مناسب از دختران منتظر
دعوت ميشود ضمن خويشتن داري
از گره زدن سبزه ها به شدت خورداري فرمايند !
سازمان حمايت از محيط زيست !

اگه قرار باشه دروغ سيزده رو در مورد من بگي چي ميگي؟
قبل از اينکه براي يکي ديگه بفرستي جواب منو بده !

با تبريک سال نو خدمت مجردهاي گرامي!
دستگاه سبزه گره زني با قابليت 90 گره در ثانيه
پيش فروش مي شود

از غظنفر مي پرسن 12 فروردين چه روزيه ؟
ميگه روزي که ميريم براي 13 بدر جا مي گيريم !

تو رو خدا فردا جايي قرار نزار ميخوام سيزده رو فقط با تو باشم
آخه بدون تو اصلا صفا نداره
اينم از دروغ سيزده من

سلام عزيزم، خوبي؟ اگه دلت برام تنگ شده ساعت 9 بيا تا با خودم ببرمت
آخه تازگي ها تو شهرداري استخدام شدم!!!

اصفهانيه براي بچه اش اسمارتيس ميخره ? روش مينويسه :
هر 8 ساعت 1 عدد !!!

به يه آدامس ميگن آرزوت چيه ؟
ميگه : زير دندون اصفهاني جماعت نيوفتم !!!

گر بميرد پسري از قبر او رويد گلي گر بميرند پسران دنيا گلستان مي شود!
گر بميرد دختري يک بي وفا کم ميشود گر بميرند دختران دنيا وفادار مي شود!!!

خود سقراط يونانيه پس سقراط دروغ مي گه که يونانيا دروغ گو اند . بنابراين يونانيها
راست گو اند پس سقراط راست مي گه که يونانيا دروغ مي گن حالا شما بگين يونانيا
راست گويند يا دروغ گو !!؟؟

به غضنفر ميگن اذون بگو :
ميگه : چي بگم والا ! همه چيز از يه نگاه شروع شد !!!

اگه کسي بهت گفت خوشگل, اول يه لبخند ملايم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا ديگه مسخرت نکنه

بچه ها مي گن تو اهل سينمايي … ما سر يه چيز دعوامون شده … مگه راکي همون رمبو نيست ؟!؟
البته اگه خوابي لازم نيست الان اس ام اس کني، فردا صبح هم بگي مشکلي نيست. ولي ما رو بي خبر نذار

شرلوک هلمز با واتسون ميرن بيرون شهر و تو چادر ميخوابن، نصفه‌هاي شب شرلوک هلمز واتسون رو بيدار ميکنه ميگه: به آسمون نگاه کن چي ميبيني؟ واتسون: يه عالمه ستاره! هولمز: از اينهمه ستاره چي ميفهمي؟ واتسون: از چه نظر؟ ستاره شناسي؟ الهيات؟ فلسفه؟ از کدوم زاويه بگم؟ تو چي ميفهمي؟ هولمز: احمق! چادرمونو دزديدن

عروسک قشنگ من قرمز پوشيده / تو رختخواب مخمل آبيش خوابيده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدي برو لالا کن

به شيطان گفتم: "لعنت بر شيطان"! لبخند زد. پرسيدم: "چرا مي خندي؟" پاسخ داد:"از حماقت تو خنده ام مي گيرد" پرسيدم: "مگر چه کرده ام؟" گفت: "مرا لعنت مي کني در حالي که هيچ بدي در حق تو نکرده ام" با تعجب پرسيدم: "پس چرا زمين مي خورم؟!" جواب داد: "نفس تو مانند اسبي است که آن را رام نکرده اي. نفس تو هنوز وحشي است؛ تو را زمين مي زند." پرسيدم: "پس تو چه کاره اي؟" پاسخ داد: "هر وقت سواري آموختي، براي رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواري بياموز !!!

بذار همين الان که حالم خوبه باهات اتمام حجت کنم
اگه يه روز من انقدر احمق بودم که گفتم از زندگيم برو بيرون
تو بايد انقدر باهوش باشي که بفهمي دارم زر ميزنم !

دلم انفجاريست ، بمبم تو باش!
دري بسته هستم ، پلمبم توباش!
مرا کشف کن گرچه دور از توام
بيا و کريستف کلمبم تو باش!

طرح تعويض زنان فرسوده:
شاه نسا, ماه نسا ,گل نسا تحويل دهيد
آرميتا ..پارميدا.. آناهيتا.. تحويل بگيريد !

به حيف نون مي گن تا حالا معجزه ديدي؟ مي گه آره !
رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!

روحت شاد و يادت گرامي اين اس ام اس رو واسه هر کي فرستادم فرداش مرد !
مراقبه خودت باش!

يه ضرب المثل خيلي مشکوک هست که ميگه :
تنها 99 درصد مردها هستند که باعث بدنامي 1 درصد باقي مانده مي شوند !

اما يه ضرب المثل ديگه هم هست که ميگه :
يه مرد احمق به يه زن ميگه ساکت باش اما يک مرد دانا به يه زن ميگه
نمي دوني وقتي لبهات بسته اند چقدر خوشکل ميشي !
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 13 / 1برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 967
بازدید ماه : 967
بازدید کل : 111945
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)