جوک و طنز

انقد اين خودروسازهاي محترم زحمت کشيدن موتور اين ماشينو گذاشتن رو بدنه اون مال اونو گذاشتن رو اين ديگه آدم بنز هم ميبينه شک ميکنه که نکنه موتورش سمند باشه

من به اين نتيجه رسيدم که نرم افزارهاي فوتوشاپ و فوتووارپ تو شرکتهاي خودروسازي خيلي کاربرد داره عکس ماشين رو يخورده کش ميده يه ماشين جديد ميده بيرون

ميگم خودرو سازهاي داخلي هم اعجوبه اي هستن برا خودشون، جاي چراغ جلو و عقب رو عوض ميکنن پنج ميليون ميزارن رو قيمت ماشين

ديروز با پسر عموم فوتبال بازي ميکرديم
همسايمون اومد  باهاش سلام عليک کرديم
گفت پيرمردارو هم بازي ميديد
گفتم آره حاج آقا بفرمايين
گفت پير مرد باباته
گفتم هااااااااااااااا ( کلن قفل کردم)

رفتم تو سايت آموزشيه ثبت نام کنم هر چي يوزرنيم زدم ميگفت اين يوزرنيم موجود مي باشد هيچي ديگه آخرسر زدم شلغم پلو بالاخره زد ثبت نام شما با موفقيت انجام شد.موقع ورود به سايت هم زدکاربر محترم شلغم پلو ورود شما به سايت با موفق انجام شد.واقعا بايد قدر پرشين بلاگ رو بدونيم.

با اين وضعيت اشتغال فکر کنم يه روزي بشه بريم پشت ميز مصاحبه اي بشينيم که يه دهه نودي ازما سوال جواب کنه

دقت کردين پشه هاي امروزي انگار يه چيز تو مايه هاي واي فاي و وايرلس و اينجور چيزان از فاصله 3متري آدمو نيش ميزنن فکر کنم چند وقت ديگه بشينن سر برج ميلاد تو کانادا يکيو نيش بزنن

رفتم به مامانم گفتم.مامان پول بده ميخوام برم با دوستام بيرون،ميگه ندارم دادم به آبجيت که بره با دوستاش بيرون.رفتم به بابام گفتم،اونم گفت دادم به ابجيات، پول ميخواستن.رفتم به آبجيم گفتم،اونم گفت به شرطي که اتاقمو تا يه سال تميز کني.آخر فهميدم راسته که من بچشون نيستم.از تو جوب پيدام کردن.به دوستم زنگ زدم گفتم پول ندارم،نميام.گفت نوکرتم،پول چيهبيا در خدمتم.
حالا چطور خانوادم توقع دارن معتاد نشمالان اين دوستم بهم کراک هم بده تو رو در وايسي بايد بکشم.
خانواده ها دقت کنند.والاه.

آخرش تو واسه اين مملکت هيچ غلطي نميکني.
اين جمله نشان دهنده ي آينده ي روشن از سوي والدين براي ماست.

من بزرگتر بشم ميخام يه يخچال با بدنه شيشه اي درست کنم تا توش معلوم باشه تازه يه وسيله هم واسش اختراع کنم هر وقت چيزي به داخلش اضافه شد صدام بزنه.

تو مدرسه داشتن پاکت هاي جشن عاطفه ها رو جمع ميکردن اونروزم دوست نزديکم شده بود فيلمبردار بهش گفتم من انداختني ازم مخصوص فيلم بگير فردا تو مانيتور مدرسه نشون دادني شهرت بشه..
صف ما که رفت من با يه حرکت خاصي داشتم به دوريبن لبخند ميزدم که يهو پام گير کرد به گوشه پله با سر رفتم تو جعبه همه پاکت ها رفت هوا...

يه وقتايي هم اينقدر به آدم ميگن تو بايد محکم باشي تو بايد محکم باشي،
که احساس ميخ طويلگي به آدم دست ميده

اميدوارم هيچ راه نجاتي پيدانکني وقتي توخوشي هاغرقي

حيف نون ميگن:چرا همسرت رو با چاقو کشتيميگه ولله وضع ماليمون خوب نبود که تفنگ بخرم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 13 / 1برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 954
بازدید ماه : 954
بازدید کل : 111932
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)